محصولات:

۱-  کلید بالابر کنترل از راه دور (بی سیمی)

این نوع کلید بالابر را از فاصله ۵۰ تا ۱۰۰۰ متر و در محیط های باز تا فاصله ۲۵۰۰ متر هدایت می کند . کلید های ریموت این دستگاها در نو ع کوچک ، متوسط و بزرگ  قابل تحویل می باشد.

۲- کلید بالابر فشاری

این نوع کلید که کنترل بالابر را توسط سیم به عهده دارد ، به دو روش کنترل ، ارائه می گردد یکی به روش دائم فشار دادن دکمه و دیگری با روش یک بار فشار و سپس فشار دکمه “ایست ” برای ایستادن .طول سیم کنترل میتواند به هر اندازه باشد (۵۰ متر) و اختلالی در کنترل ایجاد ننماید.

۳- کلید بالابر کنترل از راه دور (بی سیمی ) و دستی فشاری( با سیم)

این نوع کلید هم به صورت بی سیمی و هم به صورت با سیم قابل کنترل می باشد . در مواقعی که کنترل بی سیمی دچار مشکل شود از ایجاد وقفه در کار جلو گیری نموده ومیتوان از کنترل دستی استفاده نمود.

۴-  جعبه کنترل فاز برای موتورهای سه فاز

این جعبه موتور را در مقابل دو فاز شدن برق و یا افزایش و کاهش ولتاژ فازها محافظت می نماید.

۵- جعبه کنترل با ر برای موتورهای تک فاز و سه فاز

جعبه کنترل بار موتور را در مقابل اضافه با ر(اضافه جریان ) محافظت مینماید.این بدان معنی است که اگر بالابر ، باری بیشتر از مقدار تعین شده (مثلا ۲۰۰ کیلو) را بخواهیم که بالا بکشد برق دستگاه قطع شده و تا کم کردن بار ، شروع مجدد نمی کند.

۶- جعبه کنترل فاز و بار برای موتورهای سه فاز

جعبه کنترل فاز و بار ، موتور را  هم در مقابل اختلاف فاز محافظت می کند و هم در مقابل اضافه بار (اضافه جریان) و هر دوی این محافظت از آسیب دیدن موتور جلو گیری مینماید.

 

۷-تابلو کنترل بالابر  کارگاهی ، مغازه ای ، ثابت و غیره

این نوع تابلو به طور اتوماتیک بالابر را در ایستگاه های مورد نظر (بالا و پایین ) نگه داشته و در بین این دو ایستگاه از دکمه ایست استفاده می شود.

۸-تابلو کنترل بی سیمی جرثقیل های سقفی چهار حالته و شش حالته

کنترل جرثقیل های سقفی شامل دو دکمه ای تا شش دکمه ای به صورت بی سیمی توسط این تابلو  قابل کنترل می باشد.

۹- تابلو کنترل بی سیمی کلیه ادوات برقی تا ۱۲ عد یا بیشتر

در صورتی که بخواهید تعدادی وسایل برقی را در منزل کارخانه و یا محل کار خود از فاصله دور کنترل نمایید ،  این کار توسط این تابلو قابل کنترل میباشد.

۱۰–  تابلو کنترل آسانسور تک سرعت ، دو سرعت و VVVF برای طبقات مختلف

تابلو های کنترل آسانسور در انواع مختلف در بازار موجود است لاکن تابلو های ساخت ما با ضمانت و اطمینان وکارکرد مطلوب بوده وخدمات پس از فروش نیز در اختیار مشتری خواهد بود.

نظر دهید

وب سایت: